Iklan

Pengikut

Selasa, 14 Jun 2011

Pinjaman Baru? Khidmat Semula? Pinjaman Semula?


Membakut, 14 Jun -
"Saya merasa terlalu berat hati untuk meninggalkan pasukan ini,kerana saya terlalu sayang akan pasukan ini. Kami bermain dengan baik dan cemerlang! Terlalu berat untuk saya pergi walaupun hanya sementara." kata Ruzaini kepada media. Beliau yang bakal kembali semula ke IPG untuk meneruskan kontrak pinjamannya untuk musim ini. Beliau yang telah menandatangi kontrak selama 5 tahun dengan IPG bermula pada awal tahun 2010 selepas beliau berjaya menarik minat IPG untuk mendapat khidmatnya.

Malahan, pemain pertahanan tepi Limau Manis FC, Saddam Hussein, juga akan dipinjamkan semula kepada pasukan Politeknik Mukah Sarawak, setelah pada bulan Oktober 2010 beliau telah di panggil semula oleh pengurus Limau Manis Fc untuk berkhidmat semula. " Saya amat bangga dapat bermain bersama rakan seperjuangan yang telah lama saya tinggalkan semasa pinjaman. Pasukan ini makin berkembang dan berkembang melebarkan sayapnya. Kini saya harus kembali semula untuk meneruskan semula kontrak pinjaman saya,dan pasukan ini tetap pasukan saya. "

Mohd Ruzaini akan kembali ke IPG pada 18 Jun ini dan Saddam Hussein pula akan kembali ke PMU pada 4 Julai. "Kami bangga kerana kedua-dua pemain kami ini dapat mengharumkan nama pasukan kami dan mereka berdua berjaya menaik taraf pretasi mutu permainan mereka. Kami sentiasa mendoakan kejayaan mereka dan mereka tetap pemain kami. " Jurulatih Limau Manis Fc mengulas pada sesi press confirance.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan