Iklan

Pengikut

Rabu, 5 Oktober 2011

Side Back Vetoa Fc kecewa

Rabu, Mukah - Side Back Vetoa Fc mengulas semasa sidang media kelmarin, "jangan pendang rendah kemampuan kami, kami bukan yang dulu lagi! pasukan-pasukan harus bersedia dengan apa yang mereka minta."

Saddam amat terkilan setelah gagal untuk beraksi bersama Vetoa Fc merebut Kojohanan Piala ADUN Membakut yang dijangkakan akan berlangsung pada pertengahan bulan Okteber ini. Beliau yang kini berada di Sarawak untuk menjalani latihan insiatif dan pada masa yang sama bermain bersama pasukan lain di Sarawak.



Beliau yang dijangka kan menghabiskan contract pinjamannya pada April tahun depan sudah merasa tidak sabar untuk beraksi semula bersama rakan-rakan Vetoa yang lain.

Beliau sempat menasihatkan Vetoa Fc agar bermain dengan lebih komitmen daripada perlawanan sebelum ini dan beliau juga menasihatkan agar jangan angkuh bila telah mendahului kerana ianya boleh memudaratkan perlawanan. Beliau merupakan salah seorang senior dalam Vetoa Fc. " kawan-kawan, saya mendoakan kejayaan anda semua dan semoga nama pasukan kita menjadi sebutan orang ramai". Berikutlah kata-kata akhir dari beliau semasa sidang media kelmarin. - AFP

Tiada ulasan:

Catat Ulasan